Friday, 20 May 2011

kau begitu sempurna :)



ni la syg aku.. ahmad ikram b. mohd kamsaini.. cne aku boleh kenal die?? urghhhh.. pnjg citenye.. sumenye bermula dr aku.. aku mmg dh lme jd stalker page die.. sejak dr zaman myspace lg.. yg aku ingt die la fren yg ke2 aku mase kt myspace.. hahahahaha..korang tgk..aku ingt tau.. pic yg mula2 wt aku tertarik n jatuh cinta kt syg aku ni..haaa ni diaaa...




                                                         Pic ni la yg wt kn tdo mlm aku x lena..hahahahahaha..headsome an..mmg headsome pn..dh bf aku msti la hdsome.. yg menariknye pasal die..die ni shuffler..haaa kau jgn x tau..kaki kuat joget tp pak imam ni..aku bertuah giler dpt kenal die..lme jugak aku stalker page die tp nk wt cne waktu 2 die ade gf la..n gf die lg cun dr aku..nk wt cne nabis aku la lmbt jmpe die..tp btol ckp org tua2..klu jodoh x kemana kn..tah cne aku leh brani kn diri tgr die mase 2 aku tgk kt status myspace die sibuk duk maki2 pempuan..aku pon angin la mne x nye dh aku ni pempuan..die duk kate yg pempuan ni cmni la cmtu la yg pasti sume kate2 kesat la...haaaa brani x brani aku tgr la die kt ym..x sangka ade respon n dr situ la aku berkenalan ngn die..




mase ym 2 die ade mntk no fon aku..mule2 aku x nk bg tp disbbkn dh terlampau admire sgt ngn die aku pon bg la..n wait for the cll, mlm 2 die pon cll..cite nye cite dr situ aku mula rapat ngn die.. dlm sbln kami berkawan n akhirnya taggal 1/9/2009 aku pon diclare ngn die.. mase mula2 becinta byk jugak aku blaja ttg sifat die..die ni panas baran orgnye..sgt2 panas baran..n bila die marah die x kn ingt ape2 walaupn aku ni gf die..tp bg aku die sgt2 penyayang..sgt2 amik berat pasal aku..menjg aku sebaik2nya laa... n jgn x tau,x lama lg kami akn mendirikn rumah tangga.. n hope sume berjalan lancar n mendapat berkat ALLAH.








                                                                kau begitu sempurna..
                                                           dimataku kau begitu indah..
                                            kau membuat diriku akan selalu memujamu..
                                      disetiap langkahku..ku kn selalu memikirkn dirimu..
                                           x pernah ku bayangkn hidupku tanpa cintamu.. 
                                 jgnlah kau tgglkn diriku..x kn mampu menghadapi semua..
                                                         hanya bersamamu ku akan bisa..
                                                                  kau adalah darahku..
                                                                 kau adalah jantungku..
                                                      kau adalah hidupku lengkapi diriku 
                                                            ooohhhh syg engkau begitu... 
                                                                       SEMPURNA....




maafkn aku kalau selama ni aku byk sakitkn hati kau..walau cne pon aku nk kau tahu yg aku betol2 syg dan perlukan kau dalam hidup aku untuk hari ini,esok dan selama2nya..aku harap kau maafkn sume salah silap aku pd kau..terima kasih sbb abg terima syg dlm hidup abg..       I LOVE U ABG..



2 comments:

  1. hope korang b'2 temui kebahagiaan ok... :)

    ReplyDelete
  2. subhanallah ya allah.. amin ya robbalalamin :)

    ReplyDelete